** محمدصالح عزیزمون*** محمدصالح عزیزمون*، تا این لحظه: 8 سال و 8 ماه و 16 روز سن داره

♥ مطلع عشق ♥

+++ شب میلاد شما +++

1393/3/23 1:47
272 بازدید
اشتراک گذاری

هو الحبیب........

از قبل اینکه بدونم نعمتی در درونم جای داره تصمیم داشتم که 3 روز منتهی به ولادت حضرت صاحب یک دور قرآن را ختم کنم....

شنیده بودم ختم قرآن برای سلامتی حضرت در زمان کوتاه، ختم مجربیست.....

اما خدا خواست که بدانم و بخوانم........

سه شنبه صبح شروع کردم؛ تا امروز عصر( پنجشنبه) ساعت 7 طول کشید

که قرآن رو ختم کنم

فقط به نیت سلامتی شما، حضرت صاحب........

از من و همسر و امانتِ در دلم، این پیشکش رو بپذیرید.....

.

.

.

آقاجانم، سر خم می سلامت..............

آقاجانم بیایید، اگه حرف و دلتنگی اندکی چون من هم قابل شنیدن باشد.....

 

                  

 

گاهی اگر با ماه صحبت کرده باشی /  پیشش اگر از ما شکایت کرده باشی

حتی اگر بی آنکه مشتاقان بدانند / یک شب نمازی را امامت کرده باشی

یا در لباس ناشناسی در شب قدر / از خود حدیثی را روایت کرده باشی

پس مرمکهای نگاه ما عقیم ا ند / تو حاضری بی آنکه غیبت کرده باشی . . .

ولادت امام زمان (عج) مبارک

                      

                    

 

از خود صاحب و ولی نعمتشان به عنوان نو مادری، میخواهم که خودشان عنایتی بر بیشتر و بیشتر شدن سربازانشان داشته باشند و بانوان چشم انتظار شیعه را لیاقت مادری عنایت کنند......

پسندها (1)

نظرات (7)

〰〰مامانِ چشمه بهشتى 〰〰
23 خرداد 93 16:14
ولادت آخرين ولى خدا بر روى زمين حضرت صاحب الزمان (عج) تبريك و تهنيت باد به اميد صبح فرج و بانگ دلنشين " انا المهدى ...."
〰〰مامانِ چشمه بهشتى 〰〰
23 خرداد 93 16:17
سلاااااااااااام عزيزم خيلى بهت تبريك مى گم خيلى خيلى خوشحال شدم انشالله به خير و سلامتى و تندرستى دنيا بياد خيلى مراقب خودت باش سلام عزیزم.... ممنونم.... آدرسی ندارم که رمزو براتون بذارم
مامانی
26 خرداد 93 12:13
باسلام خدمت شما دوست خوبم ممنونم که به وب من سر زدید به نظر من بر طبق تاریخ خودتون باید اعمال رو انجام بدید متاسفانه من بعلت کسالت بارداریم فعلا نتونستم اون جور که باید اعمال رو انجام بدم التماس دعا دارم
〰〰مامانِ چشمه بهشتى〰〰
27 خرداد 93 14:30
دوست گلم من نتونستم با آيپد رمزا رو باز كنم اميدوارم حال خودت و نى نى عزيز و نازت خوب باشه
مامان وبابای آسمونی
30 خرداد 93 16:37
سلام خوشحال میشیم که رمزتونو به ماهمبدبد بااجازتون لینک شدید
فاطمه ع
31 خرداد 93 20:37
سلام عزیزم ممنون که پیشه من اومدی قدم نو رسیده مبـــــــــــــــــــــــــــــارک خانمی انشاا.. که خدا حفظش کنه تا آخر التماس دعا دارم عزیز بازم پیش من بیا لینک شدید
فاطمه ع
1 تیر 93 19:10
سلام بمن رمز نمیدید خوب تازه باهم دوست شدیم من رمز ندارم