** محمدصالح عزیزمون*** محمدصالح عزیزمون*، تا این لحظه: 8 سال و 8 ماه و 8 روز سن داره

♥ مطلع عشق ♥

+++ نم نم می آیی +++

1394/5/7 15:59
525 بازدید
اشتراک گذاری

هو الحبیب........

 

سلام گل پسر مامان و بابا......

سلام عشق کوچولوی مامان و بابا......

سلام به میوه ی شیرین زندگیمون که توی این 8 ماهی که توی دلم بودی قد یه عمر شیرین بودی پسر عزیز ما.....

قربون قد و بالای خمیده ی پسرم توی این روزا برم که اون تو جاش تنگ شده......

شنبه پیش دکترمون بودم و دیدمت ناناز من..... پاهات خم بود و دستاتم رو به بالا جمع کرده بودی....

خانم دکتر گفت که شما به لطف خدا حالت کاملا خوبه و آماده اومدنی فرشته ی من.....

گفت انشاءالله تا هفته 38 دیگه میایی به دنیا...... به آغوش من و بابا.... زیر سایه ی لطف خدا.......

پسر ما؛ دیگه با همدیگه وارد ماه آخر شدیم.... دیگه خیلی زمان زیادی از دوران جنینی شما نمونده..... هنوز یه مقداری از اعمال معنوی دوران جنینیت مونده عزیز مادر....

هنوز مامان بزرگ قوتو و آجیل ورودت رو کامل نکرده..... هنوز یه مقداری از خریدای سیسمونیت مونده.......

هنوز....

هنوز......

دل مامان این روزا؛ چشاشو بارونی میکنه.....

داره لحظات نفس کشیدنمون با همدیگه.... تکونا و وول خوردنات.... والعصر خوندن و صلوات فرستادنام..... داره تموم میشه....

از خدا میخوام که هر آنچه تونستم توی این مدت برات اعمال انجام بدم رو از من بپذیره و ذخیره ای کنه برای تعالی روح و جانت.....

و هر آنچه کم کاری داشتم و اذیتت کردم رو بر من ببخشه که اون کریم بی منتهاست....

امیدوارم  من تونسته باشم همراه و مراقب خوبی برای تمام لحظات جنینی ات بوده باشم نازنینم...........

 

همینجا از بابای عزیزترینت هم؛ با تمام وجود تشکر میکنم که بار سختی روزهای این 8 ماه رو به دوش کشید و از هیچ کمکی دریغ نکردن و از خدا میخوام که بابایی عزیزت رو ماجور کنه انشاءالله.......

 

عاشق بابایی هستم و میدونم که تو هم وقتی بیایی عاشقش خواهی شد........

فقط امیدوارم حسادت منو قلقلک ندین هاااااااااااااا.........

 

پسر عزیز ما بیا........ اینجا یه آشیونه به وسعت روح و جان مامان وبابا......... منتظرته.....

بیا و گرماش باش.....

امیدش باش.....

باقیات و صالحاتش باش.....

نازنینم.....

 

قربون قد و بالای گل پسرمون برم که بی صبرانه انتظارشو میکشم.....

دعا کن پسرم توی این روزای آخر..... دعا کن که روزای خوب و با برکتی رو پیش رو داشته باشیم....

دعا کن برای تمام کسایی که خواستن براشون دعا کنیم....

 

ورود به ماه آخر........ پا به ماه شدن.........

خدایا به امید تو و نگاه تو و کمک تو........

 

دوستان التماس دعای خیر..............

پسندها (1)

نظرات (2)

〰〰مامانِ چشمه بهشتى〰〰
11 مرداد 94 9:59
سلام عزيزم ان شاالله كه اين روزهاى پايانى هم به سلامتى تموم بشه و گل پسرت صحيح و سالم به دنيا بياد خيلى مراقب خودت باش و التماس دعاى فراوان
مامان نفس طلایی
11 مرداد 94 16:29
سلام دوست خوبم خدا رو شکر که حالتون خوبه .. انشاالله مابقی اش هم با عافیت سپری شه و پسر گل بیاد تو اغوشت .. خیلی الماس دعا داریم ... خواهشاموقع زایمان ما رو دعا کن ...