** محمدصالح عزیزمون*** محمدصالح عزیزمون*، تا این لحظه: 8 سال و 8 ماه و 9 روز سن داره

♥ مطلع عشق ♥

+++ شمارش معکوس +++

1394/5/17 15:07
510 بازدید
اشتراک گذاری

هو الحبیب......

                 

نرم نرمک میرسد اینک بهار

خوش به حال روزگار

خوش به حال روزگار.....


انشاءالله که پست بعدی خبر تولد عزیز دلمون باشه.....

خیلی منتظرتیم من و بابا....

قربونت برم که تکونات ازم دلبری میکنه هنوزم با همون قوت قبلی.....

بیا دلبرکم، بیا که لحظه هام برای اومدنت، در تب و تابن.....

جان من.....

عشق کوچولوی من......

پسر من....

دوستت دارم مامان.....

 

حس این روزای آخر رو تو خوب میفهمی، پسر عزیزم که به قلب مامان اونقده نزدیکی...

 

دوستان التماس دعای خیر فراوان....


پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (6)

〰〰مامانِ چشمه بهشتى〰〰
18 مرداد 94 16:26
به اميد خدا .....
مامان نفس طلایی
26 مرداد 94 13:32
بسلامتی...... خیلی التماس دعااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا
آسمونی
9 شهریور 94 14:47
عزیزم مبارک باشه قدم محمد صالحت انشالا همیشه صالح و سالم کنار هم شاد باشید خانومی واسه منتظرا هم دعا کن خدا دامن مون رو سبز کنه انتظار خیلی چیز بدیه
ღمامان على اكبرღ
15 شهریور 94 17:45
سلام عزیزم ان شاالله بسلامتی و آسونی نینی خوشملت بدنیا بیاد منتظریم واسه پست بعدی
ﻓﺮﺷﺘﻪ
25 مهر 94 15:49
ﺳﻼﻡ ﻋﺰﻳﻴﻴﻴﻴﻴﺰﻣﻤﻤﻤﻦ ﻣﺒﺎﺭﻙ ﺑﺎﺷﻪ
فاطمه - مامان محمدسجاد
7 آذر 94 13:40
مبارک باشه مبارک باشه مبارک باشه قدم محمد صالح عزیزمون چقدر خوشحال شدم بعد از مدتها که اومدم نی نی وبلاگ خبر به این خوبی رو دیدم سلام عزیزجان ممنونم از لطفت....