** محمدصالح عزیزمون*** محمدصالح عزیزمون*، تا این لحظه: 8 سال و 8 ماه و 9 روز سن داره

♥ مطلع عشق ♥

+++ درخواست کمک فوری +++

1394/2/3 10:44
464 بازدید
اشتراک گذاری

هو اللطیف.....

 

سلام به همه ی دوستان خوب وبلاگی و

سلام به گل پسر مامان.....

ماه رجب هم رسید و بازم حال وهوای خوب این ماه.....

تبریک میگم اومدن ماه عزیز رجب رو.......

 

دوستان غرض از صدا کردنتون این بود که.....

فوری فوری نیاز به یه لیست سیسمونی خوب و مفید دارم....

هر چی میگردم لیستهای خودمو پیدا نمیکنم....

انشاءالله مسافرتی در پیش دارم که به داشتن این لیست خیلی نیاز دارم.....

 

کسی هست؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

کسی میتونه کمکم کنه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

 

ما رو توی این شب عزیز....... این روزای زیبا....... از دعای خیرتون ...... بی نصیب نگذارید عزیزان.......

پسندها (4)

نظرات (2)

〰〰مامانِ چشمه بهشتى〰〰
7 اردیبهشت 94 14:40
سلام عزيزم در اين روزهاى زيباى ماه رجب التماس دعا دارم من والا زياد يادم نيست نمى تونم خيلى دقيق بگم بهت ولى اين سايتهاى سيسمونى مثل نى نى لازم و ... اينها رو يك نگاهى بكن ليست كامل سيسمونى رو داره اونوقت خودت اگه يه چيزى رو فكر مى كنى زياده حذف كن سلام عزیزجان.... شما خوبی؟؟؟؟؟؟؟؟ شما هم ما رو خیلی دعا کنید سید جان..... یه لیستی رو یکی از دوستان ارسال کرده مفید بود... ممنونم از راهنماییت.... نیستین هاااااااااااااا
مامان آسمونی
10 خرداد 94 16:15
خصوصی