** محمدصالح عزیزمون*** محمدصالح عزیزمون*، تا این لحظه: 8 سال و 8 ماه و 12 روز سن داره

♥ مطلع عشق ♥

+++ محرم هم رفت..... +++

1392/9/12 22:41
324 بازدید
اشتراک گذاری

بسم رب الحسین.........

محرم هم تمام شد........


محرم امسال هم ارباب؛ با تمام بی توفیقی ام در درک این مصیبت عظمی........ گذشت.

محرم امسال شاید در مکانی جدید....... با تمام حسرتی که برای نبودن در  مراسمات بیت  داشتم.... همراه با تجربه ای زیبا گذشت.........

ظهر عاشورا و شرکت در مراسم خصوصی مقتل خوانی منزل مرحوم آرزومند..... حسرتی بود که اندکی عطشم را سیراب کرد.....

.

.

.

امسال محرم انگار مثل سال قبل نبود که بیام اینجا و خدا رو شکر کنم بابت خبر زمینی شدن چندین فرشته که از کریمی اربابم بود.......

نه اینکه کریمی اربابمان تغییری کرده.......نه.

ما نگاهی به خودمان بیندازیم...... و همچنان بر در این خانه با کرامت دست به آسمان بلند کنیم....

.

.

.

ارباب آمده بودم بگویم که محرم سال 1435..... هم گـــــــــــــــذشت.....

و من

همچنان

 در حسرتهایم

در شرمندگی هایم

و در التماسهایم

مانده ام.............

 

اللهم الرزقنا........

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (4)

🌙مامانِ چشمه بهشتى
13 آذر 92 10:27
امان ، امان از شام .... از شـــــــــــام ... امان ز طعنه و دشنـــــــــــــام ... امان ز چوب و ...
فرشته
16 آذر 92 14:39
ღمامان على اكبرღ
16 آذر 92 20:25
عمه جان, کو منزل و کاشانه ام من چرا ساکن در این ویرانه ام آشنایانم همه رفتند و من میهمان بر سر سفره بیگانه ام خانمانم رفته بر باد ای عدو کم کن آزار دل طفلانه ام شهادت حضرت رقیه سلام الله علیها تسلیت باد
مامان چشمه بهشتی
17 آذر 92 17:02
این نوحه وبلاگت خیلی سوزناکه اولین بار که شنیدم رفتم سرچ کردم و پیداش کردم .... مخصوصا از بده صدقه ... به راه خدا ... برادر آقای پناهیان خونده اینو ..؟؟ سلام خانم.... ما فکر میکنیم که آقای هلالی خونده.... دقیقشو نمیدونم