** محمدصالح عزیزمون*** محمدصالح عزیزمون*، تا این لحظه: 8 سال و 8 ماه و 12 روز سن داره

♥ مطلع عشق ♥

+++ برای یک دوست +++

1393/1/25 14:58
245 بازدید
اشتراک گذاری

مامان چشمه بهشتی

مامان عزیز سیده تسنیم

دوست من

وقتی به وبت اومدم و دیدم حذف کردین

خیلی دلم شکست

دلم گرفت

احساس تنهایی کردم

با خودم فکر کردم که منم حذف کنم

 

اما دوست من

امیدوارم

هر کجا که هستی

در هر حال و شرایطی

همیشه دست مهربان و کریم خداوند پشتیبان لحظات شما و زندگیتان باشد

روزهایی پر از سلامتی و نشاط و عاقبت به خیری رو پشت سر بگذارید

این خواهر کوچکتان را از دعای خیر بی نصیب نگذارید

سیده تسنیم عزیزم رو هم ببوسید

 

+++++ دلم براتون تنگ میشه عزیزم +++++

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (4)

مامان نفس طلایی
26 فروردین 93 13:04
سلام دوستم جدا وبلاگشون حذف شده؟ چرا اخه؟ اگر وبلاگ تو رو خوندن منم بهشون سلام می کنم و ارزوی موفقیت و شادی هر جا که هستن
سمیرا
28 فروردین 93 16:23
منم خیلی ناراحت شدم با اجازتون لینکتون کردن سلام خانم.... ممنونم بابت لینک.... شما هم لینک شدید...
〰〰مامانِ چشمه بهشتى〰〰..
29 فروردین 93 14:24
سلام واقعا جا خوردم دوست خوبم من توى اين نزديك به دو سال وبلاگ نويسى دوستانى پيدا كردم كه برام يك دنيا ارزش دارن يك دنيا سپاس از لطف و محبتت عزيزم بقيه اش رو توى خصوصى برات توضيح مى دم ******** نفس طلايى عزيز از شما نيز ممنونم سلاااااااااااااااام..... خیلی خوشحالم کردین..... انشاءالله که هر چی خیره....
فرشته
30 فروردین 93 13:27
سلام خواهر جان منم وقتی رفتم دیدم حذف شده خیلی ناراحت شدم خصوصی...