** محمدصالح عزیزمون*** محمدصالح عزیزمون*، تا این لحظه: 8 سال و 8 ماه و 11 روز سن داره

♥ مطلع عشق ♥

+++ ای اهل حرم میر و علمدار نیامد +++

1392/8/22 15:12
238 بازدید
اشتراک گذاری

بسم رب الحسین.....

 

صلی الله علیک یا قمر منیر بنی هاشم......

صلی الله علیک یا اخ الحسین علیه السلام......

 

یادمه چند ماه قبل وقتی کربلا بودم...... وقتی داشتم از روی تل زینبیه گودی قتلگاه رو نگاه میکردم....

وقتی رسیدم به خیمه گاه آل الله.... دلم میخواست زانو بزنم.... ورودی خیمه گاه دو طرف در دو تا حجره مانند هست که نوشته شده اینجا خیمه گاه قمر منیر بنی هاشمه...... آدم دلش میخواد همونجا بیفته زمینه و دیگه سر بر نداره......

 

 

یادمه خیمه گاه اونقدر دیوونم کرده بود که مدام با خودم میخوندم

دامـــــــــــــــن کشــــــان رفتی دلم زیر و رو شد

دامـن کشان رفتی دلم زیر و رو شد

چشم حرامی باحرم رو به رو شد

.

.

.

بیا برگرد  خیمه ای علمدارم

ای سپه دارم

ای کس و کارم........

بیا برگرد.....

.

.

.

چند روز قبل وقتی تنها برادرم خونمون میهمان بود وقت رفتن و خداحافظی بهم گفت:

دامن کشان رفتم...... دلت زیر و رو شد.....

.

.

.

دلم لرزید............................. با تمام حس خواهرانه ام؛ لرزید..........

.

.

.

میخوام بگم آقاجان؛ یا علمدار، یا سپه دار:

بیا برگرد.........

بیا برگرد خیمه.........

.

.

.

.

.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (14)

ღمامان على اكبرღ
22 آبان 92 16:08
بمیرم برای دل خانم حضرت زینب التماس دعا
ღمامان على اكبرღ
22 آبان 92 16:12
امشبی را که حسین در حرمش مهمان است صبح فردا بدنش زیر سم اسبان است مکن ای صبح طلوع...مکن ای صبح طلوع.... التماس دعا
مامان نفس طلایی
22 آبان 92 16:39
اخ گفتی .... منم تو خیمه گاه گفتم ... وقتی عمود خیمه عباس زمین افتاد... یا ابالفضل .... التماس دعا
مهتاب
25 آبان 92 13:06
امان از دل زینب
مامان حانیه
28 آبان 92 17:09
سلام خواهر ممنون از پیامت خیلی از پیام هایی رو که برات فرستادم مثل اینکه بهت نرسیدخیلی دلم برات تنگ شده بود رمز پست هارو برات می ذارم
🌙مامانِ چشمه بهشتى
5 آذر 92 13:14
سلام سلام مهربون خانم
آسمونی*مامان حسین جان*
6 آذر 92 12:02
سلام عزیزم واقعاشرمندتم،بزودی از یه جایی برات میفرستم آخه میدونی که تو خونه نت ندارم..شبای محرم خیلی بیادت بودم سلام مامان خانم....... ممنونم از لطفت منتظر میمونم.....
آسمونی*مامان حسین جان*
6 آذر 92 12:05
بیا برگرد خیمه ای کس و کارم.... الشّام الشّم الشّام.... کاش بودی علمدار نوای وبلاگت عااالیه و هواییم میکنه بدجور...
فرشته
7 آذر 92 15:01
سلام خواهری جونم خیلی بیادتم دعام کنی هااااااااا دامـــــــــــــــن کشــــــان رفتی دلم زیر و رو شد دامـن کشان رفتی دلم زیر و رو شد چشم حرامی باحرم رو به رو شد......
فرشته
8 آذر 92 1:22
خصوصی
🌙مامانِ چشمه بهشتى
8 آذر 92 14:41
سلام خصوصى
مامان نفس طلایی
8 آذر 92 23:13
حال دبا بهتره؟ سلام دوستم..... شرمنده؛ متوجه نشدم چی گفتین!!!!!!!!!
فرشته
11 آذر 92 13:44
سلام خصوصی مهربونم