** محمدصالح عزیزمون*** محمدصالح عزیزمون*، تا این لحظه: 8 سال و 8 ماه و 29 روز سن داره

♥ مطلع عشق ♥

یک نیاز فــــــــــــــــــــــــــــــــــــــوری

1392/1/18 13:08
274 بازدید
اشتراک گذاری

بسم رب الفاطمة........

سلام به همه ی مامان ها و خانم های خوب...........

امیدوارم که روزگار بر وفق مرادتون باشه................

 یه نیاز فوری و مهم پیدا کردم که ازتون میخوام هر کس که میتونه کمکم کنه...........

لطفا خانم ها برن ادامه مطلب.........

مامان های مهربون ازتون میخوام هر کس یه دکتر متخصص زنان توپ که هم توی کارش عالی باشه هم توی اخلاق عالی باشه و هم توی تدیّن.........

میشناسه بهم معرفی کنه........

این دکتر توپ ترجیحا ترجیحا از پزشکای بیمارستان نجمیه باشه........

لطفا کسانی که تجربه ای از بیمارستان نجمیه هم دارن بهم خبر بدن........

آخه نجمیه تمام کادرش خانم هست...... 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (6)

فرشته
18 فروردین 92 13:21
سلام عزیزم خوبی؟ خانم کرمانی توی نجمیه هست وبسیار مومن وبااخلاق هست خیلی خانم و ارامش دهنده هستش حتما یه سری بزن دوستان خودم اونجا رفتن انشاالله منم میرم اونجا اگه خدا بخواد.
آسمان
18 فروردین 92 13:23
سلام عزیزم بیمارستان نجمیه خیلی بیمارستان خوبیه کادرش هم خوبن.من چند تا از نزدیکانم اونجا زایمان داشتن.هزینشم مناسبه خوبیش اینه که تو بخش اصلا مرد راه نمیدن.تو اتاق عمل هم همینطور.همه خانومن دکتر مریم اشرفی اگه هنوزم نجمیه باشن بسیار مجرب و خوبن و با تجربه دکتر کاشانی زاده هم خوبه.
مامان علی اکبر
18 فروردین 92 15:45
سلام عزیزم من که خودم تا حالا قلیه ماهی درست نکردم ولی مامانم خیلی خیلی خوشمزه درست میکنه. ازش میپرسم بهت میگم.
فرشته
18 فروردین 92 16:17
خصوصی گلم
مامان نفس طلایی
25 فروردین 92 0:50
سلام من یه دکتر بسیار عالی و بسیار با اخلاق می شناسم که مطبش فرمانیه است بیمارستانش هم عرفان و دادگستری ... اگه خواستی بگو شماره و ادرس بدم


سلام....
عزیزجان دکتر خودمم بیمارستان عرفانه... اما ترجیحا میخواستم نجمیه باشه.....
ممنونم......
مامان فائزه
26 فروردین 92 14:08
سلام عزیزم ...
من هم خودم هم خواهرام همه تو بیمارستان نجمیه به دنیا اومدیم و هم دخترم ... من اونجا بستری هم شدم ...
قبل از زایمان 2 بار بستری شدم که رسیدگیشون واقعا عالی بود و هم بیمارستان تمیزیه ...
و زایمانمم اونجا انجام دادم خیلی عالی و خوب بود ...
دکترمم دکتر خیرالدین بود ولی دکتر سلخی عملم کرد ... خیلی خوب عمل کرد ...

دکتر بهمنی و قادری هم خوب هستند و دقتشون بالاس ..
به سلامتی بارتو زمین بزاری عزیزم ..
اگه دوست داشتی لینکت کنم به هم خبر بده ...


سلام مامان فاطمه جان.....
ممنونم بابت راهنماییتون....