** محمدصالح عزیزمون*** محمدصالح عزیزمون*، تا این لحظه: 8 سال و 8 ماه و 19 روز سن داره

♥ مطلع عشق ♥

++ خبر آمد خبری در اه است...... سر خوش آن دل که از آن آگاه است ++

1392/1/14 9:32
241 بازدید
اشتراک گذاری

**هو الحبیب**

**خبر از محبوب ما رسید.......**

 

خبر از بهشت روی زمین میرسد......

خبر از سفری بزرگ میرسد.....

بوی خدا نزدیکتر شده.......

ما که عیدی و رزق و همه ی آرزومونو از شهدا گرفتیم..........

خدا قسمت همه کنه......


میخوام چند تا عکس از سفر جنوبمون بذارم......

امیدوارم دلتون هوایی بشه و حاجت بگیره.....

ما رو هم دعا کنید.....

ورودی شلمچه

حصار تقریبا مرزی ما با عراق در شلمچه که بعدش میدون مین هست

عکسی که توی نمایشگاه شلمچه بود و من مرید این ٢ مرد بزرگ هستم......

اینجا کارونه..... و ما تونستیم بر امواج کارون سوار شیم.... دلم میخواست حس کنم حس کارون رو

اینجا مسیر ورودی اروند کناره

همون مسیره

نیزارهای اروند کنار

اینجا ارونده...... اون گنبد و گلدسته هم مسجدی در فاو هست.... اونطرف آب عراقه....( نزدیکتر به کربلا...)

ساحل اروند و تابلوها تصویر غواصان بسیجیمونه که زدن به دل اروند...... من عاشق اروند هستم..... حس نابی رو اونجا تجربه کردم که از یادم نمیره..... اروند غربت خاصی داره......

اینجا ورودیه طلائیه است..... و ایضا طلائیه هم حال و هوای خاصی داره......

اینجا فکه است.... کربلای ایران..... مدفن  صدها شهیدی که هنوز پیدا نشده اند..... در فکه روضه ابا عبد الله(ع) مشهوره که خوانده میشه.......( تو خود بخوان حدیث مفصل....)

فکه---- و چه خوب عنایتی کردند به دل خسته مان........

 فکه.........................

 


 

انشاء الله که بتونیم اندکی از حق خون پاکشون رو ادا کنیم.........

انشاء الله که فرزندانمان پیرو این راههای خاکی و پر راز باشند..........

 

**نسأل الله منازل الشهداء ..... اللهم الرزقنا توفیق الشهادة**

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (5)

خاله
14 فروردین 92 14:19
سلام.به شما که خوب دارن جواب میدن..
ان شاءالله کربلا...


سلاااااااااااااااام.....
ما نمک پرورده ی خوان کرمشون هستیم....
انشاء الله با هم کربلا........
مامان تسنيم سادات
15 فروردین 92 1:05
سلام خانم خانما
قبول باشه چقدر زيبا سال جديد رو آغاز كرديد
انشالله سال ديگه كربلا قسمتتون بشه


سلام عزیزجان......
ممنونم
و قسمت شد.....
فرشته
15 فروردین 92 23:36
دوستت دارم


سلام....
عزییییییییییییییزمی.......
مامان تسنیم سادات
18 فروردین 92 11:50
خیلی از شعر اول وبتون خوشم اومد
خیلی حزینه ...


سلام.......
بله؛ مامان خانم ما رو از دعا فراموش نکنید ها......
مامان الینا
25 فروردین 92 15:27
خیلی عالی بود ممنون ... وقتی اینا رو میبینم به یه آرامشی میرسم .. بازم ممنون


ممنونم مهربان....
خدا رو شکر که حالتونو عوض کرد....
دعامون کنید....