** محمدصالح عزیزمون*** محمدصالح عزیزمون*، تا این لحظه: 8 سال و 8 ماه و 12 روز سن داره

♥ مطلع عشق ♥

+++ شکر خدا، ما هستیم.... +++

1392/10/26 10:55
240 بازدید
اشتراک گذاری

                                                             

سلاااااااااااااااااااااام  خدای مهربونم...........................

سلام به همهی خوبی ها...... همه ی پاکی ها........... همه ی شادی ها.......

سلام به همه ی نعمتها...... همه ی رحمتها...... همه ی حکمتها......

 

اینا همش یعنی : سلاااااااااااااااااااااااااااااام خدای عزیـــــــــــــــــزم....

 

سلام دوستان مهربون و عزیز...........

خیلی وقته دست به کیبورد نبردم......

میومدم، سرکی میکشیدم، اما بدون رد و نشونی......

قرار بود اول هفته بیام به خاطر تولد نازنین همسرم.....

بیام براش بنویسم که دوستش دارم و عاشقشم و تولدش برام عزیزه.......

اما خستگی مراسم تولدش باعث شد که دیرتر بیام......

میدونم که عزیزم منو درک میکنه و ازم دلگیر نمیشه.....

اینجا یه پرانتز باز میکنم و مینویسم

 


همیشه از نگاه تو با تو عبور میکنم

از اینکه عاشق تواااام حس غــــــــــرور میکنم

دوباره با سلام تو تازه ی تازه می شوم

با نفس ساده تو غرق ترانه می شوم

با تو ستاره میشوم، با تو ستاره میشوم، با تو ستاره میشوم

با تو ستاره میشوم، با تو ستاره میشوم، با تو ستاره میشوم

 

از سایه های ملتهب همیشه میگریختم

با رفتن تو هر نفس بغض دوباره  میشوم

 

ناجی شام شوکران با دل عاشقم بمان

به حرمت حضور تو چون تو یگانه میشوم

خانه به خانه دیدمت

همچو فسانه دیدمت

 

با تو ستاره میشوم، با تو ستاره میشوم، با تو ستاره میشوم

با تو ستاره میشوم، با تو ستاره میشوم، با تو  ستاره میشوم

 


تولدت مبارک عزیزم..........

برات عمری با برکت همراه با عزت دعا کردم....

برات عاقبت به خیری دعا کردم....

برات نسل و ذریه ای پاک و صالح دعا کردم که در کنارشون حلاوت زندگی رو احساس کنی....

برات همه چیزای خوب رو دعا کردم.....

برات خدا رو ؛ آرزو کردم.........

 

مرد زندگی من، سایه بون این آشیونه، گرمای زندگی من، معنی عشق و وفا و محبت و دوست داشتن، تصویر مردی و مردانگی و بندگی............

تولد زیبایت هزاران بار    مُ   با   رَ   ک   ............

 

 


روزهای گرم و سردی رو گذروندم توی این مدتی که خبری ازم نبود........

خدا رو شکر که همه روزها میگذرند........

و امیدوارم که همه ی روزهای آینده هم به خیر و خوبی بگذرند و با توکل به خدا.........

توی مدتی که نبودم یه مسافرت طولانی رفته بودم.......

که حدودا 3 هفته ای طول کشید.........

امیدوارم از این به بعد حس نوشتنم بیشتر بشه و برگردم به خونه مجازیم........

دوستان عزیز، بسیار نیازمند دعای خیرتون هستیم؛ برای پشت سر گذاشتن امتحانی بزرگ.....

 

روزهای و ایام خوبی رو براتون دعا میکنم.........

برقرار باشید......

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (8)

〰〰مامانِ چشمه بهشتى〰〰..
26 دی 92 11:16
انشالله سايه شون هميشه بالاى سرت باشه و در كنار هم طعم زيباى محبت رو بچشيد
مامان نفس طلایی
27 دی 92 16:34
خدا رو شکر خوبین .. در کنار هم شاد باشین
فرشته
1 بهمن 92 12:31
فرشته
1 بهمن 92 12:32
سلااااااام مبارك باشه
فرشته
1 بهمن 92 12:32
فرشته
1 بهمن 92 12:32
آسمونی*مامان حسین جان*
2 بهمن 92 2:58
خسته نباشی عزیزم... مبارک باشه.. الهی همیشه زیر سایه خدا شاد باشید و عشقتون محکم و پابرجا باشه... نگران نباش همه چیز میگذره... امیدوارم مثل همیشه از امتحان زندگی پیروز و موفق بیرون بیای راستی امانتی ما بدستت رسید؟؟ همیشه به سفر..البته از نوع زیارتیش.. امیدوارم بیشتر ببینیمت
طاهره سادات
23 بهمن 92 13:14
سلام . تولد همسری تون مبارک باشه. ایشالا همیشه زیر سایه ی امام زمان زندگی ای پر از شادی و سلامتی و سعادتمندی داشته باشین. خوشحال شدم پیامتون رو دیدم.