** محمدصالح عزیزمون*** محمدصالح عزیزمون*، تا این لحظه: 8 سال و 8 ماه و 23 روز سن داره

♥ مطلع عشق ♥

++ هوای حوصله ام غمگین است ++

1391/7/12 14:27
255 بازدید
اشتراک گذاری

سلام خدای زیبا و مهربونم.......... سلام به هوای دل گرفته ی این روزهای کرب و بلا....

سلام به نوای زیبای« امیری حسین و نعم الامیر»..........

هوای حوصله ام بدجوری ابری شده...... از چی و از کی............

اما من میخوام برسونمش کرب وبلا، برسونمش و بهش بگم که وقتی پای احساسش به کرب و بلا رسید خودشو رها کنه روی اون خاک و های های گریه کنه و زار بزنه........

بگه که چه سخته، به این روزا که میرسیم دلمونو توی قفس تن زندونی کنیم و نذاریم پر بکشه تا گودی قتلگاه..........

چه زود قسمت حرفهایم به گودی رسید........

وای بر من............

چه زود پای حرفهایم به حریم غمناک حضرت مولا«عج» رسید........

خاک بر دهانم، من کجا و حرفها از کرب و بلا  کجا؟؟؟..........

ای وای خدایا فقط تو فقط تو به داد دل غمدیده مان برس................

این روزها که در عزای اهانت به رسول خوبی ها میسوزیم و با نگاه کردن به تقویم به ایام بیکرانه ی حج نزدیکتر میشویم، چه سخت است که پای ذهنمان را زنجیر کنیم که به حجة الوداع حسین (ع) نرود، سرکی نکشد و بر نوای عاشقانه مولا در عرفه نگرید....

سخت است..........

خدایا میبینی که حالم چقدر بده که از هر دری سخنی گفتم.. پس بشنو ........

خدایا این محرمم را دریاب..........

خدایا کاش قسمتم در این محرم کرب و بلا بود..................

خدایا ازت ممنونم که در ایام حج قسمتم حج فقرا رو کردی، اونم تو روز زیارتی مخصوص ، اما خدا پس کرب و بلا چی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ 

پس کرب وبلا کی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

حالم بده، دلم هوای گریه داره، کم کم باید خونه رو سیاهپوش کنم، یادم نره که آهنگ شاد خونه رو عوض کنم................... 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

مامان نفس طلایی
12 مهر 91 15:09
وای از کرب و بلا ... الحق که کل یوم عاشورا و کل الارض کربلا ... الحق که غم مولا جان و دل ادم رو هر لحظه می سوزونه ....
وای که عجیب دلتنگم دلتنگ کربلا ... مکه ... مشهد .... دلتنگ خدا و واسطه های نورانیش ....
اللهم عجل لولیک الفرج ....








سلام عزیز جان،بله فکر میکنم حال شما رو حس میکنم،خدای عزیز توفیق زیارت خانه ی خودش را در اوان زندگی مشترک به ما داده،اما کرب و بلا.........
و نائب الزیارتون هستم انشاءالله در روز زیارتی مخصوص در مشهد الرضا