** محمدصالح عزیزمون*** محمدصالح عزیزمون*، تا این لحظه: 8 سال و 8 ماه و 25 روز سن داره

♥ مطلع عشق ♥

+++ رحلت آیت الله حاج آقا مجتبی تهرانی +++

1391/10/14 16:22
426 بازدید
اشتراک گذاری

بسم ربِّ الحسین.....                                                                            


  ارتحال جانگداز عالم عامل ربانی، آیت الله حاج آقا مجتبی تهرانی، را به محضر حضرت ولی عصر(عج) و رهبر عزیز و جامعه ی مذهبی تهران، تسلیت میگم...............

یادش به خیر.........

آخرین شب قدر امسال..... خدا توفیق داد و تونستیم در محضر ایشون و در مسجد جامع بازار شب قدر رو سپری کنیم............

هنوز صدای گریه های ایشون توی گوشمه........

هنوز یادمه که ایشون وقت قرآن به سر گرفتن فرمودند: میخوام امشب بعد 40 سال، فقاهت و مرجعیت و استاد اخلاق بودن رو بذارم کنار و سینه زنی کنم..........

اون شب،شب عجیبی بود........ خدا رو بسیااااااااار شکر کردم که قسمتمون کرد که توی دعای عمیق و اساسی ایشون حضور داشتیم..........

شاید واقعا پیدا بود که امسال، آخرین شب احیاشونو میگیرن.......

سوز عجیبی داشتن........

خدا رحمتشون کند و ما رو به خاطر قصور در استفاده از محضرشون ببخشاید..........

 


 

                                                                

کلیپ حضور حضرت آقا در منزل ایشون رو گذاشتم پایین.... حتما ببینید.........

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (4)

مامان علی اکبر
15 دی 91 5:16
سلام
خدا رحمتش کنه


خدا رحمتشون کنه و غریق لطفش.........
مامان نفس طلایی
19 دی 91 17:55
سلام
واقعا غم بزرگی روی دل هممونه ... عزیزی رو از دست دادیم که عمق جانمون رو سوزاند ....



سلام.....
انشاءالله که خداوند بقیه ی لحظاتمونو بی نصیب نگذارد.....
♥●•٠·˙مامان عارفه ی نی نی جون♥●•٠·˙
21 دی 91 14:21
ممنونم


سلام.....
خواهش میکنم...
اما بابت چی؟؟؟؟
آسمونی
22 دی 91 3:56
سلام دوست من...خوبی؟؟؟ تو که از منم کم پیدا تری...
امیدوارم هرجا هستی شاد و سلامت باشی و دلت پر ز خدا...


سلام علیکم.....
انشاءالله که شما هم خوبین......
تا 19 بهمن که کنکور دارم وب اومدن رو تعطیل کردم......