** محمدصالح عزیزمون*** محمدصالح عزیزمون*، تا این لحظه: 8 سال و 8 ماه و 19 روز سن داره

♥ مطلع عشق ♥

+++ من میتونم +++

1391/8/19 22:57
210 بازدید
اشتراک گذاری

هو الخالق........

توکلت علی الله......

ساعت ٢٢:٣٥ دقیقه ی شبه و من در حال خوندن منابع امتحان هستم...........

جزوه ها، کتاب،جزوات تست، و جزوات آزمون عملی............

و به رحیمی خدا امید دارم......... چون به علت بی خیالی امروز ظهر شروع کردم........

فردا امتحان ‌ICDL درجه ٢ دارم برای معرفی به آزمون وزارت کار...........

و خدای مهربون هم که همیشه به ما نظر داره......... و اصلا نمیخوادکه امثال من نمرشون کم بشه........

پس نتیجه میگیریم که: من فردا هم تئوری و هم عملی رو ١٠٠ میگیرم..........

به نظر شما این بهترین نتیجه گیری نیست؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

راستش اینه که الانم کلی از اون منابع مونده و من حوصله ندارم که به جهاد علمی ام ادامه بدم...

هر چند که استاد محترم هم روی بنده حساب فرموده اند.............

خلاصه اینکه: خداجونم دیگه یه کاریش بفرما( قربونت برم...........)

از همسر مهربان هم که کلی خوابیدن و شلوغ بازی در آوردن هم؛ متشکریم.........

و الان بنده رو نصیحت میفرمایند که: خانمم تا هر موقع شد بیدار بمون و بخون منم کنارت بیدار میمونم(با احتساب ٣ ساعت خواب بعد از ظهر)

و صد البته با برنامه ریزی ای مفصل برای خودشون خواب شیرینی هم دیده اند و فرموده اند در صورت بالا بودن نمره باید شیرینی هم بهشون بدم........... فک کن غلام

بالاخره که خدای مهربون قبل از نمره به حال من رحم بفرمایند( خدایا با این احتساب اگه نمره هم ندادی عیبی نداره ها.......)

 

ایشالا که دعای همه ی اولیاء و اوصیاء بدرقه ی راهمان گردد...........

والسلام............

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (7)

مامان علی اکبر
20 آبان 91 1:08
سلام
انشاالله که امتحانت رو عالی بدی.
شیرینی ما هم یادت نره خانمی


سلام خانم........
احوالات شریفه؟؟؟؟؟
شما چقدر شب زنده داری هااااااااا.......
ممنونم بابت دعاتون......
و شیرنی هم یه صلوات زیبا که نثارتون میکنم.........


مامان تسنیم سادات
21 آبان 91 13:28
سلام خانمی ...
انشاا... موفق باشید



سلام مامان گل دختر......
ممنونم که دعام کردید........
آسمونی
22 آبان 91 12:24
سلام دوست عزیزم
خوبین؟ شما که همیشه نمونه اید انشالله که این بار هم موفق باشین ما هم دعا میکنیم....
همین جا بگم که من واقعا از آشنایی با شما خوشحالم..
بابت رمز ممنون و صد البته که خیالتون راحت باشه..تو این مورد حسابی درکتون میکنم...
شما هم مرا دعا کنید...
سلام آسمونی جان.....
بنده شکر خدا خوبم، انشاءالله که شما هم خوب باشید..
ممنونم بابت الطافتون دوستم....
صد البته که بنده هم از آشنایی با شما شادانم و بدونید اولین وبلاگی که براش نظر گذاشتم و باهاش انس گرفتم وبلاگ شما بود تحت عنوان مادر آینده.....
ممنونم بابت اینکه درکم میکنید و از خدا میخوام که حاجت روا بشید.......

آسمونی
22 آبان 91 12:24
تا کربلا نرفته ای،
هر آنچه از بهشت تصور می کنی،
بازیچه ای بیش نیست....
سلام عزیزم این ایام برایت از ته دل میخواهم، بزودی در آن سرزمین مقدس قدم برداری...
در زیارت چشم و دلت در این ایام مرا هم دعا کن....
آسمونی جان اینطور که نوشتی معلومه که شما رفتی.....
خیلی دلمون هوایی شده.....
وقتی حرفش وسط میاد بغضم میگره....
اما نمیدونم ارباب کی ما رو میپذیرن......
دعاتون میکنم......
دعامون بفرمایید....

آسمونی
22 آبان 91 12:28
راستی خدا خیرت بده... عجب وبلاگی و عجب نواااااااایی...حال خوشی بود در میهمانی منزل جدیدتان
عاااااالیه....


خدا رو شکر که به دلتون نشست عزیزم......
خداوند قبول بفرمان.......
مامان تسنیم سادات
22 آبان 91 16:29
خانمی امتحانت خوب شد .... ؟؟؟؟


سلام بانو......
ممنونم از پیگیریتون.......
بله شکر خدا نمره تاپ کلاس شدم.....
تئوری:96 ......... و عملی:100
قصد داشتم توی یه پست بذارم اما نشد.......
مامان تسنیم سادات
22 آبان 91 21:36
خیلی خوشحال شدم ....
به امید موفقیت های بیشتر ....


ممنونم عزیزجان.......
شما لطف داری....