** محمدصالح عزیزمون*** محمدصالح عزیزمون*، تا این لحظه: 8 سال و 8 ماه و 19 روز سن داره

♥ مطلع عشق ♥

+++ یه پیشنهاد خوب +++

1391/7/30 11:04
257 بازدید
اشتراک گذاری

بسمه...........

[اَللّهُمَّ اِنّی اَرغَبُ اِلَیکَ، وَ اَشهَدُ بِالرُّبُوبِیَّةِ لَکَ] 

       niniweblog.com

 

سلام به همه ی عزیزان...........

خوبید؟؟؟ سرحالید؟؟؟

 روز همگی قشنگ باشه انشاء الله niniweblog.com

سفر همدان زیبا بود و پرخاطره..................................

انشاءالله در پستهای بعدی مینویسم.niniweblog.com

اما الان میخوام اگه کسی میتونه پیشنهادهای خوب خوب بده بهم.

من برا روز عرفه ی امسال دلم میخواد یه جای توپ باشم که کلی حال معنوی توش باشه, خودم پیشنهاد دانشگاه امام صادق(ع)- چون جوون پسنده- و گلزار شهدا و کنار مزار شهید مخصوصمون و قم و حرم حضرت معصومه(س) رو تو ذهنم دارم.

گفتم شاید دوستان جایی رو تجربه کردن که خیلی با حال تر بوده  و بتونن بهم بگن.

پس منتظر نظرات سبزتان هستم...............

 

پیشاپیش ملتمس دعای خیرتان در روز عرفه هستیم............

 

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

مامان نفس طلایی
1 آبان 91 14:35
سلام دوست عزیزم من و همسری از سالی که عقد کردیم به لطف خدا و کرم امام رضا (ع)جان هر سال عرفه رو مشهد بودیم و انشالله امسال هم خیلی دلمون می خواد بریم .... برنامه حرم رضوی که واقعا فوق العاده است ...
معمولا میرداماد برای برنامه حرم دعوت میشه اما گاها هم حاج اقا انصاریان میان ....
اگر میرداماد تهران باشه به نظر من گزینه ی خوبیه واسه رفتن ... من سوز دلش به دلم میشینه .... البته قدیم ها مهدیه می رفت میرداماد ... حرم حضرت عبدالعظیم هم یکبار سعادت داشتم و رفتم که به نظرم خوب بوده خصوصا از منظر مکانی که ثواب زیارت حضرت حسین(ع) روحی فداه رو داره و زیارت امام حسین(ع) در این روز سفارش شده ...
اما هر جا باشید و دلتون با واسطه ی حضرت حسین(ع) پیش خدا باشه اونجا براتون بهترین مکان محسوب میشه ...
هرجا هستید بسیار التماس دعا داریم .... ما هم یاد کنید .
سلام به دوست خوبم........
ممنونم بابت راهنماییت، و البته که خیلی التماس دعا داریم.............
حاجت روا باشید............