** محمدصالح عزیزمون*** محمدصالح عزیزمون*، تا این لحظه: 8 سال و 8 ماه و 19 روز سن داره

♥ مطلع عشق ♥

برای همسرم

1391/7/25 23:03
221 بازدید
اشتراک گذاری

بسم الله الرحمن الرحیم

فردا سالروز ازدواج آسمانی ترین زوج جهانه.

حرفی به ذهنم نرسید که بنویسم. فقط دوست داشتم این روز بزرگ رو تو این فرصت و از این پنجره به همسرم تبریک بگم و از خدا بخوام که ما رو هر چقدر که می شه و ما لیاقت داریم، شبیه اونا کنه.

انشا الله که بتونم همسری که بانو حضرت زهرا (علیها سلام) به من دادن رو خوشبخت کنم؛ با مدد از مولا علی (علیه السلام)

 

                              niniweblog.com

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

... یاورت ...
26 مهر 91 7:40
سلام عزیزترینم من خیلی دوستون دالم آ حاج مرتضی نازنینم ممنونم با اینکه هیچ وقتی نداری، سر میزنی و مطلب برام مینویسی من به دعایی که کردی، آمین میگم تا قیامت مهربونم، مه جبینم، بهترینم، دوستت دارم
آسمونی
30 مهر 91 0:56
سلام عزیزم تا من وقت کنم و چله هارو تایپ کنم و آماده بشه بهتره به وبلاگ دوست عزیزم که توی پیوندهام بنام کنیز امام هادی ع هست سر بزنی...مطالب مفیدی در مورد قبل و حین بارداری نوشته...
خیلی التماس دعا خصوصا عرفه..
سلام عزیزجان،ممنونم که به فکرید
خداخیرتون بده...........

مامان نفس طلایی
1 آبان 91 14:36