** محمدصالح عزیزمون*** محمدصالح عزیزمون*، تا این لحظه: 8 سال و 8 ماه و 12 روز سن داره

♥ مطلع عشق ♥

+++ در آستانه ی میلاد؛ عازمیم... +++

1393/2/22 13:02
239 بازدید
اشتراک گذاری

هو الحبیب...

سلام دوستان......

انشاءالله امروز و در آستانه ی میلاد مولای متقیان .... حضرت پدر علیه السلام؛ عازم بهشت روی زمین؛ مشهد الرضا علیه السلام..... هستیم.

پیشاپیش عید میلاد پر برکت امیر المومنان؛ حضرت مولا حیدر رو به همه ی شیعیان ایشان.... تبریک میگم....

یا حضرت مولا من در پوست خودم نمیگنجم که عیدی شما پیشاپیش نصیبمون شد....

زیارت امام رئوف..... مشهد.... بهشت....

این روز بزرگ رو به پدر عزیزم........ همسر نازنینم( امیر قلبم) و برادر گلم.... تبریک میگم....

این روز و نامگذاریشو خیلی دوست دارم.....

چون من هم مردی دارم که توی این چنین روزی به مرد بودنش؛ به بودنش؛ مباهات و افتخار میکنم.....

انشاءالله که همیشه سایه ی همه ی مردانِ مرد بالای سر همسر و خانوادشون باشه.....

انشاءالله.....

( نازنینِ من؛ خیییییییییییییلی دوست دارم و واقعا شادم از اینکه فرا رو بهت با تمام وجودم تبریک میگم...... مـــــــــــــــــــردِ من.....)

 

دوستان عزیزم..... فردا در مشهد مقدس آمین گوی تمامی دعاهای زیبایتان هستم....

به یاد همه هستم.... علی الخصوص اونهایی که دلشون خیلی پر کشیده و منتظره.....

دعاگوی ما هم باشید در ایام البیض.....

 

    

 

   عکس هایی از گل های زیبا و رمانتیک

 

مردِ من..... نازنین همسرم.... دنیا با تمام زیبایی های پاکش.... گلها با تمام بوی خوششان... لحظات عمرم با تمام  کم بودنشان..... تقدیم به تو برایِ .....مــــــــــــــــرد بودنت..... تو یه مرد واقعی هستی......

 

 

السلام علیک یا مولا یا حیدر ... السلام علیکِ یا بانو یا فاطمة الزهراء

پسندها (2)

نظرات (3)

مامان نفس طلایی
23 اردیبهشت 93 17:03
التمااااااااااااااااااااااااااااااااااس دعا سلام نفس طلایی عزیز.. انشاءالله که بزودی روزی شما بشه.... خیلی توی یادم بودی خانم.... زیارت بسیار با صفایی بود؛ نائب الزیاره بودم
مهتاب
25 اردیبهشت 93 16:10
خوش به سعادتت عزیزم التماس دعا ندیده منو عاشق خودت کردی سلام خانم... انشاءالله که قسمت شما و دختر نازنتون بشه.... ممنونم از لطف شما عزیزم...
مامان نفس طلایی
31 اردیبهشت 93 22:09
سلام عزیزم ممنونم چقدر از خوندن جواب نظرت خوشحال شدم انشالله روزی هر ماهه ... التمااااااااااااااااااااس دعا