** محمدصالح عزیزمون*** محمدصالح عزیزمون*، تا این لحظه: 8 سال و 8 ماه و 18 روز سن داره

♥ مطلع عشق ♥

+++ روز داغ ابدی +++

1393/1/14 15:01
249 بازدید
اشتراک گذاری

بسم رب الفاطمة....

 

شهر آبستن غمهاست خدا رحم کند

شهر اینبار چه غوغاست خدا رحم کند

بوی دودست که پیچیده؛ کجا میسوزد

نکند خانه مولاست؛ خدا رحم کند

هیزم آورده که آتش بزنند این در را

غزلم سوخت؛ دلم سوخت؛ دل آقا سوخت

روضه ام ابیهاست؛ خدا رحم کند....


ایام شهادت حضرت یاس تسلیت باد......

 

 


کاش از قلبم به قبرش راه داشت

کاش زهرا هم زیارتگاه داشت

کاش " ثانی" ذره ای احساس داشت

احترام باغبان و یاس داشت

کاش زهرا پشت در تنها نبود

مادر سادات هم عباس داشت

 

شهادت ام ابیها؛ تسلیت باد....

 

 



التماس دعا دارم........

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (4)

فرزند صالح
17 فروردین 93 22:34
سلام وب خوبی دارید اگه دوست داشتید همو لینک کنیم بگید تا منم شما رو لینک کنم سلام خانم.... انشاءالله در اولین فرصت سر میزنم....
مامان نفس طلایی
19 فروردین 93 14:57
خوبی؟ دائما دلم همراهته .... خوب باشی سلام عزیزم..... شما به من لطف داری..... ممنونم که به فکرمی....
سمیرا
21 فروردین 93 14:05
إن شاءالله سال سال ظهور آقا باشه... اگه به منم سربزنی خوشحال میشم... التماس دعا... سلام خانم.... انشاءالله در اولین فرصت
ღمامان على اكبرღ
24 فروردین 93 14:40
سالروز وفات حضرت ام البنین(سلام الله علیها) بر شما تسلیت باد التماس دعا