** محمدصالح عزیزمون*** محمدصالح عزیزمون*، تا این لحظه: 8 سال و 8 ماه و 12 روز سن داره

♥ مطلع عشق ♥

+++ یادش به خیر +++

1392/12/25 11:19
230 بازدید
اشتراک گذاری

 

بسم رب الشهداء و الصدیقین......

 

و لا تحسبن الذین قتلوا فی سبیل الله امواتا؛ بل احیاء ؛ عند ربهم یرزقون....

 

حقیقتا نپنداریم که شهد مرده اند..... بلکه زنده اند و مهربان برای نگاهی به حالمان.....



یادش به خیر..... سال قبل توی همچین روزایی بود که برای دومین بار توی زندگی مشترکمون ؛ طلبیده شدیم به سرزمین نور.... کربلای ایران.....

سفر واقعا زیبایی بود..... پر از خیر و برکت.....

قرار بود که سفر جنوبمون یه روز قبل تحویل سال تموم بشه و ما برای تحویل سال حرم  امام  رئوف علیه السلام باشیم.....

اما توی آخرین زمانها بود که خبر دادن زمان سفر تغییر کرده و انگار نزدیک سال تحویل تازه میرسیم تهران

من که دلم میخواست سال تحویلو حتما حرم باشم؛ خیلی دو دل شده بودم.....

اما همسرم دلشون میخواست که جنوب رو حتما برن.....

بلاخره با ناراحتی و کمی نارضایتی؛ تصمیم گرفتم به خاطر همسر عزیزم..... بریم سفر جنوب.....

 

خلاصه که قسمت ما سفر جنوب بود و خیرات زیادی که توی اون سفر بود و من ازش غافل بودم.....

من که فکر میکنم؛ سفر کربلایی که تنها یک ماه بعد سفر جنوب قسمتمون شد؛ رزق روضه کربلا توی مقتل شهدای فکه بود.....

آخرین جایی که توی سفرمون رفتیم مقتل شهدای فکه بود..... اونجا 72 شهید رو سالها قبل پیدا کرده بودن که وقتی صحنه جنگیدنشونو بازسازی میکردن؛ انگار خیلی شبیه کربلا و روز عاشورا بود.....

و من به یقین فهمیدم که شهدا زنده اند و حواسشون به دل نیازمند ما؛ حتما هست.....

انشاءالله که روزی هر ساله همه باشه..... سفر به اون سرزمین های زیبا.....

و انشاءالله که باز هم روزیه ما بشه که از کنارش نصیبمون کربلا هم بشه.........

 

التماس دعا دارم دوستان..... توی این ایام پر از غم فاطمیه.....

شدیدا محتاج دعای تک تکتون هستم.....

لحظاتتون پر از معنویت....

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (4)

〰〰مامانِ چشمه بهشتى〰〰..
26 اسفند 92 20:08
سلام انشاالله دوباره قسمت بشه ... خيلى التماس دعا سال خوب و همراه با گشايش و فرج رو براتون آرزو دارم
فرشته
26 اسفند 92 21:19
سلام خواهری انشاالله حاجت روا بشی
مامان نفس طلایی
29 اسفند 92 12:49
عید شما مبارک
مامان نفس طلایی
11 فروردین 93 23:38
سلام عزیزم دعاگوت بودم .... به یادت بودم ... انشالله بزودی روزی خودت