** محمدصالح عزیزمون*** محمدصالح عزیزمون*، تا این لحظه: 8 سال و 8 ماه و 12 روز سن داره

♥ مطلع عشق ♥

+++ میلاد عقیله بنی هاشم +++

1392/12/16 13:56
235 بازدید
اشتراک گذاری

بسم رب الکریم........


سلام بانو....

سلام بر معنای صبر......

سلام بر معنای توسل....

سلام بر عمه سادات........ که دوازدهمین امام هم به ایشان توسل میکنند....

 

امروز روز مبارکیه.... حتما که امروز توی خونه مولا و بانو؛ شور و نشاط مضاعفیه....

حتما که امروز برای ارباب روز بزرگیه....

حتما که امروز شادی سقا؛ از میلاد خواهر؛ از جنس دیگه ای هست....

حتما که امروز حضرت صاحب؛ جور دیگه ای به ما نگاه خواهند کرد.........

 

حتما که امروز برای ما هم روزی پر خاطره و پر از هیجان و تکرار ناشدنی است........

3 سال پیش؛ توی همچین روزی؛ روز میلاد حضرت زینب کبری سلام الله علیه؛ میهمان شهر مدینه بودیم

برای اولین سفرمون به سرزمین نور......... و این بود مراسم ازدواج ما.........

 

بانو؛ یادمه اون روز قشنگ؛ برای ما نشانه ای بود.....

نشانه اینکه روز میلاد شما؛ ما میهمان شهر رسول الله بودیم؛ پس یعنی پیامبر مهربانی ها به حق میلاد شما جور دیگه ای به ما نگاه خواهند کرد.....

خلاصه که بانو؛ 3 سال داره میگذره...... یاد و خاطره ی احوال اون روزهای ما رو فقط شما میفهمید.......

 

عمه سادات؛ به حق اینکه هیچکسو از در خونتون رد نمیکنید؛ از ته دل قسمتون میدم

که به من و خانوادم و زندگیم..... به من و دلم و حال بدم.... به من و بغض تو گلوم و اشک چشام....

به من و .....

نگاه کنید خانم.........

قسمتون میدم به حق ارباب کرب و بلا........ که شما خیلی ایشونو دوست داشتید....

نگاهمون کنید.....

فرجی....

گشایشی....

توانی برای ادامه این راه پر بلا.........

خانوم؛ این حقیر ناچیز؛ منتظره.........

نا امیدش نفرمایید و دست رد به سینش نزنید........

خانوم........

خانوم...............

.

.

.

.

 

محتاج دعای خیر دوستان هستیم........

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (5)

عشق آسمونی ما
16 اسفند 92 15:57
اعتقادم همیشه این بوده که اتفاق های زندگی ما اتفاقی نیست و حتما دلیل پشتش هست امروز باز کردن وبلاگ شما هم برای من اتفاقی نبود ... باعث شد بغض دلم بترکه و اشکم جاری بشه و یکم سبک بشم خیلی التماس دعا دارم
فرشته
16 اسفند 92 17:40
فدای دلت بشم خواهرپاکم انشاالله حاجت روا میشی....
فرشته
16 اسفند 92 17:41
〰〰مامانِ چشمه بهشتى〰〰..
16 اسفند 92 21:37
سلام اين روز مولود رو تبريك ميگم بهت خانم
مامان نفس طلایی
18 اسفند 92 21:09
خصوصی