** محمدصالح عزیزمون*** محمدصالح عزیزمون*، تا این لحظه: 8 سال و 8 ماه و 23 روز سن داره

♥ مطلع عشق ♥

+++ تویی که، مایه ی آرامشی+++

1391/7/24 19:31
246 بازدید
اشتراک گذاری

 بسم الله النور. بسم الله العلی العظیم .بسم الله الخالق العاشقین ♥+♥

            niniweblog.com

سلام و صلوات بر مولای متقیان و بانوی مکرمه شان.......... که این روزها به سالگرد ازداج نورانیشان نزدیک میشیم.

سلام و هزاران درود به معشوقه ی بی همتایم........... به روح جاودانگیم........ به عزیزتر از جانم.

دلم هوا کرده بود بیام اینجا و یه خاطره ی دلدادگی برات ثبت کنم، بنویسم برات که: خییییییییییییییییییییییییلی دوستت دارم.......... کلی عاشقتم............ بدجوری میخوامت............(عدم) niniweblog.com

 

تو بهانه ی بودنم و زندگی کردنم هستی مرتضی جانم، و از خدا خواسته ام که همیشه و همه جا و همه جوری برام حفظت کنه ( در راه خودش) 

گاهی اوقات خیلی میرم تو فکر و حالم گرفته میشه، آخه تو از من خیلی جلو زدی. توی عشق ورزیدن.... توی محبت کردن...... توی به خدا رسیدن و رسوندن............

اما خوشحالم چون به داشتنت افتخار میکنم و میدونم که تو واقعا نظیر و همتایی میون همه ی مردان، نداررررررررررررررررررررررری..........

اومدم برات بنویسم که برام دعا کنی............. منو با خودت به اوج آسمونها ببری، اونجایی که فقط خدا معنی 1+1 رو میدونه........................

تقدیم به تو که آرامش منی:

                                  niniweblog.com

به حُسنِ خُلق و وفا کس به یار ما نرسد

تو را درین سُخن انکارِ کارِ ما نرسد

اگر چه حُسن فروشان به جلوه آمده اند

کسی به حُسن و مَلاحَت به یار ما نرسد

به حَقِّ صحبت دیرین که هیچ مَحرَم راز

به یارِ یک جهت حَق گزار ما نرسد

هزار نَقش برآید زِ کِلکِ صُنع و یکی

به دلپذیریِ نَقشِ نِگارِ ما نرسد

چنان بِزی که اگر خاک رَه شوی کس را

غُبارِ خاطری از رهگُذار ما نرسد

دِلا زِطعنِ حسودان مَرَنج و واثق باش

که بَد به خاطرِ امیدوار ما نرسد

            niniweblog.com

( با اندکی تلخیص)

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (4)

بابای ملیسا
24 مهر 91 21:56
با سلام . ملیسای من سرما خورده و بیماره . از طرفی عیادت بیمار از سنتهای پسندیده و انسانی هستش . خیلی خوشحال میشیم اگر به عیادت بیمار ما بیایید و با گذاشتن یک نظر کمپوت محبت ملیسا رو تامین کنید تا بدین وسیله با دعای خیر شما هر چه زودتر بهبودی پیدا کنه . منتظر شما هستیم.
سلام، انشاءالله که عزیزتون زودتر خوب شن..........

فرشته
25 مهر 91 12:08
بسیار زیبا بود
دلداده
30 مهر 91 19:21
به حسنِ خلق و وفا، کس به یارِ ما نرسد
تو را درین سخن انکارِ کارِ ما نرسد

مهربو.نم اینایی که نوشتم تعریف و تمجید نبود که اینجوری خجالتمون می دین.
حقایقی بودن در عمق دلم که انگشتام صداشونو شنیدن و شیطونی کردن و با نوشتن افشا کردن.
آخرش اینه که
خیییییلییییی دوستون دارم،آرامشم
قررررررررررررربون شما.................
ما بیشتر...........................

مامان حانیه
15 آبان 91 18:03
خانمی با اجازه لینکتون کردم


ممنونم.......
بنده هم با افتخار لینکتون میکنم.........