** محمدصالح عزیزمون*** محمدصالح عزیزمون*، تا این لحظه: 8 سال و 8 ماه و 18 روز سن داره

♥ مطلع عشق ♥

+++ تولدت مبارک +++

1392/8/5 13:18
213 بازدید
اشتراک گذاری

به نام او........

همسر  نازنینم سلام

اول عید غدیر، بعد سومین  سالگرد ازدواجمون رو بهت تبریک میگم.

راستی یه مناسبت دیگه هم بود...

آهان یادم آمد.

تولدت مبارک...................

چند ساله شدی؟

من که تو این خونه مجازی هدیه ای ندارم بهت بدم غیر از چندتا گل..............

 

 

g1 گل رزعکس غنچه گل رز زرد rozebudتصاویر زیبا از انواع گل رز

 

 

 

بهترین اتفاق زندگیم

تولدت مبارکـــــــــــــــــــ................................................................................

با تمام وجودم دوستت دارم..........

 

 

 

 

 

 

بهترین اتفاق زندگیم.....

بهترین اتفاق زندگیم.........

بهترین اتفاق زندگیم...........

.

.

.

.

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

عطیه
5 آبان 92 15:28
سلام خانم گل.
اول ، چه وبلاگ خوشگلی داری.من هر دفعه که میام با ترکوندن این حبابا کلی درگیرم
دوم،تولدت مبارک.انشاالله 120 ساله شی و در کنار آقاییت و 10، 15تا نی نی ناز با خوشحالی زندگی کنی.
سوم، آقاییتون چه پست زیبایی گذاشتن.هدیه مجازیه قشنگیه. انشاالله سال دیگه یه پست برا تولد خودت و نی نی تون بذارن.
همیشه موفق و خوشبخت باشی.


سلام بانوی عزیز.....
ممنونم از دعاهای زیباتون....
شما همون عطیه خانمی هستید که من فکر میکنم؟؟؟؟
مامان زینب
5 آبان 92 16:06
سلام خواهش می کنم بیا پست آخرم را ببین .
فرشته
5 آبان 92 19:49
سلام تولد تو بوده؟ تولدت مبارکـــــــــــــــــــــــــ