** محمدصالح عزیزمون*** محمدصالح عزیزمون*، تا این لحظه: 8 سال و 8 ماه و 25 روز سن داره

♥ مطلع عشق ♥

+++ شاه.... +++

1392/3/21 21:25
270 بازدید
اشتراک گذاری

هو الحــــبیبـــــــ

 

سلام آقا.........

تولدتون مبارک آقا........

منم آقا.........

منم، همون زائر 46 روز پیش شما..........

منم، همون که آنقدر خوند تشنه ی آب فراتم ای اجل مهلت بده.... که اجل مهلتش داد.

منم، همون که شاید هیچکس حرفشو نمیفهمه که........ بابا دیدم، کربلا رو.... حرم رو.... ارباب رو....... 

منم، همون که هرچی با خودش فکر کرد دید نمتونه بگه چی دید و چی شنید...... گفت بذار همه ی خاطرش توی قلبم سر به مهر بمونه..........

 

من، همونم آقا..........

درسته که میگن زائر شما تا 40 روز زائر محسوب میشه....... اما آقا فقط 6 روز بیشتر شده!!!

میشه ما هم ...........

 

آقا آقا آقا.................

یا ارباب....... یا شاه......... یا سلطان.................

دلـــــــــــــــــــــــــــم دیــــــــــــــــوونه است...................

 

به قول استاد حیدری کاشانی....... یا عمی العباس...................

یا عمی العباس..............

یا عمی العباس.......................

 

به یاد محل خمیه گاه که از لحظه ای که پا به درون گذاشتم با دیدن محل خمیه ی ارباب و خمیه ی خانم و خیمه ی سید الساجدین............. همش با خودم خوندم

بیا برگرد خیمه ای کس و کارم............... منو تنها نگذار ای علمدارم....... ای علمدارم........

 

آقـــــــــــــــــــــا....................

 

این دل خرابه......... این دل دیوونه است............

دیگه درست نمیشه.......

دیگه خوب نمیشه..........

خودتون بخرید.............

 

دوستان التماس دعـــــــــــــــــــا..............................................

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (5)

خاله
21 خرداد 92 21:44
سلام. ان شاءالله دوباره قسمت میشه
مطمئنم اینجوری نمیمونه...


سلام.........
امیدوارم.........
مامان تسنيم سادات
21 خرداد 92 23:42
سلام اين ايام مبارك و شريف ولادت حضرت اباعبدالله الحسين (ع) و قمر بنى هاشم اباالفضل العباس (ع) و على بن الحسين ، سيد الساجدين (ع) مبارك باد
آسمان
22 خرداد 92 13:42
حال خوبتو میخرم ...دلم بدجوری تنگ شده برای حرمش ...


سلام........
.
.
.
مامان تسنيم سادات
22 خرداد 92 16:18
خصوصى داريد خانمى
آسمونی ها
25 خرداد 92 20:46
منو کجا بردی؟؟

کرب و بلا ؟

باز دیوونه حرمت شدم آقــــا

دلم رفته ... با این جسم خاکی چیکار کنم؟

دلم فقط کربلا میخواد حسین جان . . .. . . . . . .


سلام........
اللهم الرزقنا.........