** محمدصالح عزیزمون*** محمدصالح عزیزمون*، تا این لحظه: 8 سال و 8 ماه و 27 روز سن داره

♥ مطلع عشق ♥

+++ یه بازی +++

1392/3/6 23:41
214 بازدید
اشتراک گذاری

هو الحــبیبـــــ

 

١. بزرگترین ترس در زندگیت چیه؟

رها شدن به حال خودم

 

٢. اگر ٢٤ ساعت نامرئی میشدی چی کار میکردی؟

اونجاهایی که علاقه زیادی به رفتنشون داشتم.... با فراغ بال میرفتم.

 

٣.اگر غول چراغ جادو توانایی برآورده کردن یک آرزوی ٥ الی ١٢ حرفت را داشته باشد آن آرزو چیست؟

تمام آرزوهام (به عنوان یه آرزو اینو مطرح میکردم)

 

٤. از میان اسب، پلنگ، سگ، گربه و عقاب کدامیک را دوست داری؟

اســــــب

 

٥. کارتون مورد علاقه دوران کودکیت؟

هایدی

 

زنان کوچک

 

٦. در پختن چه غذایی تبحر نداری؟

به گفته ی همسرم، امــــــــلت.

 

٧. اولین واکنشت موقع عصبانیت؟

سکوت و خودخوری و نگاه عاقل اندر سفیه کردن

 

٨. با مرغ، دریا، اورانیوم و خسته یک جمله بساز؟

خسته قدم میزدم که مرغ دریا از وجود معدن اورانیوم آگاهم کرد.

 

٩.دوبیت شعر که خیلی دوستش داری؟

بسیاری از ابیات حضرت حافظ مورد علاقه ام هستن، اما مجبورم ٢ بیت انتخاب کنم:

دوش وقت سحر از غصه نجاتم دادند.......... وندران ظلمت شب آب حیاتم دادند

چه مبارک سحری بود و چه فرخنده دمی.... آن شب قدر که این تازه براتم دادند.

 

١٠.اگر بخواهی با تونل زمان فقط به یک روز از زندگیت در حال، گذشته، و آینده سفر کنی، آن روز کدام است؟

اگه درست فهمیده باشم برای هر کدوم یه روز رو باید بگم:

حال: همین روزها.

آینده: روزهایی که امام زمان(عج) ظهور کرده اند و دولت کریمه شان تشکیل شده و ائمه رجعت کرده اند.

گذشته: انتخاب واقعا سخته، اما دوست دارم برگردم به لحظات نابی که همسرمو انتخاب میکردم، بهشون بله میگفتم و اولین ساعاتی که بعد از بله گفتن با ایشون سپری کردم.

 

١١. چه رنگی هستی؟

صورتی ملایم و زیبا

چون این رنگ نشاطم و آرامشم رو زیاد میکنه.

 

١٢. اگه قرار باشه از ایران بروی، کدام کشور را برای زندگی انتخاب میکنی؟

اصلا دوست ندارم برم، ولی عراق یا عربستان.

 

١٣. بهترین پیامک موجود در صندوق ورودی گوشیت؟

به علت تغییر سیم کارت و گوشی چیزی موجود نمی باشد فقط یه چیزی یادم مونده:

هر که به من میرسد بوی قفس می دهد....... جز تو که پر میدهی تا بپرانی مرا.

 

 

١٤. اگه قرار باشه که سه نفر از آشناها رو امشب به مهمونی دعوت کنی، اون سه نفر چه کسانی هستند؟

پدر و مادرم--- خواهرم--- برادرم.

 

١٥. اگه قرار بود یه کلمه رو از لغت نامه ی زندگی حذف کنی، اون کلمه چی بود؟

شیطان.

 

١٦. کسی را که بخواهی ملاقات کنی؟

حضرت زهرا سلام الله علیها.........

 

١٧. اسم دیگه ای برای وبلاگت انتخاب کن؟

برای این اسم خیلی فکر کردم، چیز دیگه ای فعلا به ذهنم نمیرسه.

 

١٨. خودت رو شبیه چه میوه ای میدونی؟

هـــــــلو.

 

١٩.سه خصوصیت اخلاقی بدت؟

حســـــــــاس، جوشی بون، استرسی.

 

٢٠. کاشکی....؟

آقامون دیگه میومدن..........

                            niniweblog.com

 

ممنونم مامان سیده تسنیم عزیـــــــــــــــــزم بابت این دعوتبغل

بســـــــــی روح ما شاد و درگیر خاطرات زیبایش شد.........

 

 

                 niniweblog.com

 

و امـــــــــا: دعوت من از ٣ تا دوستان عزیزم..........

 

مامان علی اکبر عزیز رو دعوت میکنم به این بازی

فرشته بانو (وبلاگ نی نی خودم) مهربون رو دعوت میکنم به این بازی

و مامان محمد سجاد دوست داشتنی رو نیز دعوت میکنم.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (4)

فاطمه (مامان محمدسجاد)
6 خرداد 92 23:29
جالب بود بسی. بابا حامیان دکتر جلیلی

خداکنه این چند نفر آخرش بشن یه نفر ما رو از این سردرگمی دربیارن.


سلام.... این سنگر پا برجاست.....
دکتر جلیلی راهش مشخصه و با هیچکی، یکی نمیشه خواهر
مامان علی اکبر
7 خرداد 92 2:28
سلام عزیزم ممنونم از دعوتت.اگه فرصت کردم حتما انجامش میدم. خصوصیت رو چک کن.
مامان تسنيم سادات
7 خرداد 92 9:49

عزيزم ببخشيد اگه باعث زحمتت شدم
خيلى جالب بود
منم كشور انتخابى رو مى خواستم عراق بنويسم ...
اونم نجف ....
ولى همين جا رو خيلى دوست دارم
واقعا املت بلد نيستى يا شوخى بووووود؟
بازم ممنون موفق باشيد خانمى جون


سلاااااااااام عزیزم...
نه چه زحمتی، خیلی هم خوشحال شدم....
چه تفاهمی، منم خواستم بنویسم نجف اما گفتم نجف که کشور نمیشه....
عزیزم، مامانم و همسرم چون شیوه ی خودشونو توی پخت املت دارن، روش منو که خیلی کامل و با دنگ و فنگه، املت نمیدونن.......
آسمان
12 خرداد 92 1:24
عه !!! خدایی حیف ایران خودمون نیست میخوای بری عراق زندگی کنی؟

راستی ما هم به حامیان دکتر جلیلی پیوستیممممممبرای خودمون


سلام آسمان عزیز.......
جر زنی نداریم دیگه، یه سواله که شما باید بهش جواب بدین؛ بلاخره یه کشور رو بگی دیگه.......

به عشق آن سرورانی که خفته در آن دیارند.....
صد البته که هم جواری لیاقت میخواد.....

خیییییییییییلی خوشحالم که پیوستین