** محمدصالح عزیزمون*** محمدصالح عزیزمون*، تا این لحظه: 8 سال و 8 ماه و 24 روز سن داره

♥ مطلع عشق ♥

+++ امام بی حرم +++

1392/2/24 11:48
197 بازدید
اشتراک گذاری

یا حبیب........

 

شهادت مظلومانه امام بی حــــــــــرممان؛ امام غریبمان؛ امام  هادی و مهربانمان تســـــــلیت باد.

آقاجان؛ با چشمانی اشک آلود و دلی غمین؛ شهادتتان را به محضر امام عصر(عج) تسلیت عرض میکنم.

دلم میسوزد....... بغض گلویم را میگیرد....... وقتی که به یاد در و دیوار خراب حرمتان می افتم........

به یاد ضریح پارچه ای سبزتان می افتم......... آقاجـــــــــان: دوستتان دارم................

 

عکس های جدید از بازسازی حرم امام حسن عسکری(ع)

عکس های جدید از بازسازی حرم امام حسن عسکری(ع)

 

لا یومک یومک یا ابا عبــــــــــــــدالله...................................................

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

آسمان
24 اردیبهشت 92 12:51
بالاتری ز مدح و ثنا أیها النقی

ابن الرضای دوم ما أیها النقی


با حبّ تو عبادت ما عین بندگی ست

هادی آل فاطمه یا أیها النقی


دارم ولی شناسی خود را ز نور تو

مولای من ولی خدا أیها النقی


با آن نقاوت نقوی یک نگاه کن

پاکیزه کن وجود مرا أیها النقی

یوسف رحیمی


سلام عزیزم.....
بر شما هم تسلیت باد....
از اینکه پیامهاتون حالمو میفهمه, خوشحالم....
مامان تسنيم سادات
25 اردیبهشت 92 0:11
شهادت امام هادى (ع)تسليت باد


سلام.......
بر شما هم تسلیت باد.....
علامه کوچولو
26 اردیبهشت 92 19:15
از رسول اکرم(ص) روایت شده که فرمودند:

” از نخستین شب جمعه ی ماه رجب غفلت نکنید

چه آن شب را ملائکه “شب رغائب” نامند

و آنچنان است که چون ثلث شب بگذرد

در آسمانها و زمین ملکی باقی نمی ماند مگر اینکه

درکعبه و حول آن جمع می شوند

و خداوند به آنها خطاب فرموده ، گوید:

ای ملائکه ی من ! هرچه میخواهید از من بخواهید …

آنها گویند : پروردگارا !، حاجت ما این است

که روزه داران ماه رجب را بیامرزی .

خدای تبارک و تعالی فرماید : چنین کردم

و مناسبتر آن است که هرکس این خبر را بشنود

در این شب بر ملائکه درود بسیار بفرستد

اَللُمّ عَجِّلِ لِوَلیِکَ اُلفَرَج . ما رو هم از دعای خیر خودتون محروم نفرماییدالتماس دعا


سلام خانم.......
انشاءالله که همه ی ما از مشمولین لطف این ماه و این شب باشیم.....
حاجت روا باشید.....