** محمدصالح عزیزمون*** محمدصالح عزیزمون*، تا این لحظه: 8 سال و 8 ماه و 13 روز سن داره

♥ مطلع عشق ♥

+++ عمه سادات سلام علیک +++

1391/12/3 13:59
350 بازدید
اشتراک گذاری

بسم رب الفاطمة.......

***السلام علیکِ یا بنت فاطمة و خدیجة***

 

 تصاویر بارگاه ملکوتی حرم حضرت معصومه (س) - www.taknaz.ir

        

 

 

مرغ دلم راهی قم می شود

در حرم امن تو گم می شود

عمه سادات سلام علیک

روح عبادات سلام علیک

 

صلی الله علیکِ یا فاطمة..... المعصومة........

سلام بر آن بانویی که در راه وصال برادر به شهادت رسید........

سلام ما بر آن بانویی که بزرگ صفات است و کــــــریــــــمه......

سلام ما بر آن بانویی که زینب ثانی است او...........

سلام ما برآن بانویی که حرمش نگین سبزی است در دل کویر وجودمان.......

.

.

.

سلام من به آن خانمی که دلم گره خورده به شبکه ی ضریحش...

سلام من به آن خانمی که ایوان آیینه اش برایم کربلایی دیگر است.....

سلام من به آن خانمی که دستگیر تمام لحظات سختم بوده است..........

خانم جان.... این روز قلب امام غریب و رئوفمان در غم از دست دادنتان داغدار است.....

این روز غمبار رو به پیشگاه حضرت سلطان اباالحسن علی بن موسی الرضا(ع) تسلیت میگیم......

خدا بگیرد از من هر آنچه که میخواهد اما زیارت حرمت را نه؛ خانم جان........

 

***یـــا فـــاطــمــة اشــفــعــی لـــی فـــی الــجــنة***

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (15)

مامان تسنيم سادات
4 اسفند 91 11:24
السلام عليك يا بنت موسى بن جعفر (ع) و رحمة الله و بركاته
مامان نفس طلایی
4 اسفند 91 22:20
عاشقشونم و دلتنگشون .... واقعا حرمشون ارامش مطلقه
فرشته
4 اسفند 91 23:59
مامان تسنيم سادات
5 اسفند 91 0:03
سلام گل بانو چى شده ؟؟؟؟ خير باشه انشالله دعاگو هستيم
خاله
5 اسفند 91 19:52
سلام.خوبه ها اینجا خدا رو شکر حسابی به راهه...آفرین من از اینجا شما رو تشویق میکنم..


سلام عزیزم......
ممنونم از سر زدنتون...
چشمم به حضورتون خشکید که....
مامان تسنیم سادات
8 اسفند 91 17:18
مامان علی اکبر
10 اسفند 91 1:01




سلام علیـــــــــکم....
ایضاً........
پریناز
10 اسفند 91 21:22
عزیزم،من با اجازت قسمت توضیحات وبتو کپی کردم.
ببخشیدا،اخه خیلی قشنگ بود


سلام بانو....
به جمع عاشقان نی نی وبلاگی خوش آمدی.....
به وبت سر زدم ولی جز حدیث وب خودم چیزی ندیدم....
در هر صورت موفق و خوشبخت باشی.....
مامان طاطا : )
12 اسفند 91 14:08
مامان تسنيم سادات
12 اسفند 91 23:10
سلام دوست گلم كجاييييييى؟؟؟؟
مامان علی اکبر
13 اسفند 91 0:49
مامان تسنیم سادات
13 اسفند 91 16:09
خانم خانما .... سلام فکر کردم مسافرتی شاید خیلی وقته که نیومدی و پست نگذاشتی ... انشاالله که خوش باشید
مامان علی اکبر
14 اسفند 91 9:36
سلام خانمی ممنون که اومدی پیشمون. شما هم ما رو دعا کن
آسمونی*مامان سیب بهشتی*
16 اسفند 91 1:09
سلام عزیزم خوبی؟؟ مشتاق نوشتار.... چیزی که نباید دیر بشه رو خلاصه توی خصوصی برات میذارم...