** محمدصالح عزیزمون*** محمدصالح عزیزمون*، تا این لحظه: 8 سال و 8 ماه و 16 روز سن داره

♥ مطلع عشق ♥

+++ ماه میهمانی خدا +++

1393/4/7 21:11
199 بازدید
اشتراک گذاری

هو الحبیب........

امشب شب اول ماه میهمانی خداست....

شبی که همه با دل پر از امیدی به این ماه وارد میشن......

 

امروز سخت ترین و جانفرسا ترین روز در روزهای مادرانه ام بود........

از همه دوستان و خوانندگان این وبلاگ تقاضامندم که به حق این ماه مبارک و این شب بزرگ

 

من و جنین کوچکم رو خیلی دعا کنید..............

حالمون خوب نیست و سخت محتاج دعا خیر هستیم...............

 

سخت محتاجیم.............................

 

پسندها (1)
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (5)

مامانی
7 تیر 93 23:56
سلام ایشالله دوران بارداری خوبی رو سپری کنید من با افتخار لینکتون کردم خوشحال میشم دوست من باشید مامان عزیز
مامان نفس طلایی
8 تیر 93 14:59
سلام دوست خوبم ... خوبی؟ نگرانت شدم ... چی شدی؟ انشالله هیچی نیست ... گاها سن جنین کمتر از اون چیزیه که ضربان قلبش مشخص بشه و بعد از چند هفته مشخص میشه ... خواهر زاده من ام همین طور بود ... حتی دکترا گفتن باید سقط شه اما بعد از چند هفته ضربان قلبش مشخص شد و الان یه ریحانه شیطون 8 ساله است... نگران نباش عزیزم ... می دونم حرفم شعاره و میشه مگه نگران نبود ... اما تو این ماه عزیز خودت رو با خوندن قران اروم کن و بسپار با صاحب این ماه بسپار به صاحب شب های قدر .... این ماه عجیب واسطه هایی داره ... امام حسن .. امام علی ... حضرت زهرا... امام زمان ... نگران نباش ... بسپار به خودشون و توکلت به خدا باشه که هر چه از دوست رسد نیکوست ...
〰〰مامانِ چشمه بهشتى〰〰
10 تیر 93 15:24
سلام خيلى نگرانتم .... چى شد ؟ منو بى خبر نذار
مامان نفس طلایی
14 تیر 93 17:52
خیلی دعا
مامان نفس طلایی
19 تیر 93 16:02
خوبی؟